Alla inlägg den 3 juni 2012

Av blandalltmittsvammel - 3 juni 2012 20:59

I fredags hade vi bara en lektion, idrott, och inte var det fel med sovmorgon till halv ett!!

Efter det gled jag och Malin runt lite, jag hittade nå leggins och köpte sen mat, glömde nämligen matlådan hemma.. xD

Jobbade mellan 16-21, inte helt fel! :)

På tal om jobb så har jag fått mitt sommarschema!! Skitbra är det, verkligen. 8 veckor, och jobbar bara två eller tre helger av dom veckorna :)

Trivs dessutom som fisken i vattnet där jag är, så det kan jävlat inte bli bättre!!


Jaa, igår då.. :D

For till Franziska före lunch, eftersom jag ett svagt ögonblick en gång för längesen råkade lova att jag skulle göra en halvårstårta (alltså fira att vi har känt varandra och varit vänner i ett halvår). Det glömdes helt bort, så här står vi på drygt åtta månader och ingen tårta hade gjorts ;) Så jag köpte grejer och snörde ihop en, som blev skitgod. Borde nog bli bagare!


Men.. *trumvirvel*

KARRO KOM IGÅR!! Den här gången visste jag att hon skulle komma, så jag behövede inte gråta ;)

Men.. Det gjorde jag nästan ändå av lycka.

Det enda jag har att säga är följande..:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ;D


MÅÅÅNGA låtar som påminner om denna underbara helg <3
Och fler ska det bli ;)


Nuu ska jag koka kaffe, sen plugga!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards