Alla inlägg den 23 april 2012

Av blandalltmittsvammel - 23 april 2012 23:26

.. Och jag missade bussen, igen.. Gjorde det förra veckan också.

Men kul, den ska komma kvart i åtta, och idag var den fan före.. Sen imorgon kan den vara en kvart sen.

Vääldigt olika dedär. Fast som tur är bor jag ju inte ens en mil från skolan, så de är ju inte så farligt om nån måste skjutsa mig. Värre om de hade varit längre!

Men nä. Imorgon ska jag kliva upp klockan sex och jävlart campa utanför brevlådan för att inte missa. (okej nu överdrev jag)


Tog andra gardasilsprutan idag, och jag har inte ont!! Har inte känt av det alls! :D

Hade ju som lite problem med svinflunsasprutan, kunde ju inte röra armen på några dagar ens xD Fast de va ju nå råttgift..


Vart hämtad och skjutsad till sjukan av pappa, sen då vi for hem var en glad hund hemma :)
Min lilla grisbjörn :3


Sen dess har jag pratat med Franziska och pluggat, känns som det har fastnat litegrann nu iallafall.
Nu ska jag snart sova, herreguuuud vad skönt!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards