Alla inlägg den 20 mars 2012

Av blandalltmittsvammel - 20 mars 2012 00:19

Japp, imorse var de dags för ännu en härlig, tidig morgon. Slog upp min grönbruna kvart i sex, började sju.

En lärorik dag må jag säga, har varit med på en vårdplanering. Hur mycket man än pratar om det på lektionerna blir det aldrig samma sak som då man har varit med 'på riktigt', först nu fattar jag hela grejen.

Imorgon går jag 10-20.30, sen är jag ledig två dagar :D "Jobbar" dock helgen, men det må vara.


Dom två dagarna ska jag fan tjilla.

Och göra en synkontroll (dags för nya linser).

Och ha körlektion.

Och simma. Kanske två gånger.

Och hinna fortsätta med repfaserna. Massor.

Och sova.. Massor.


Var och simmade idag med sällskap av Franziska (som satt på land). ÅÅH HERREGUD så skönt! När jag gav upp efter 40 minuter hade bröst- och ryggmusklerna domnat bort, och när jag klev upp ur vattnet skakade hela kroppen och jag kände mig ett ton tyngre. Jävla härlig känsla.


Så inatt ska jag fan sova gott, det förtjänar jag!


Efter badet var jag och Franziska med Liza, som gjorde goda men söta chokladbollar :)

Sen for vi ut och raggen och drog med Jan.


Nu ska jag avrunda den här dagen med mina två och en halv män, bättre blire ju inte.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards