Alla inlägg den 13 februari 2012

Av blandalltmittsvammel - 13 februari 2012 23:51

Tog ju den där jävla gardasil-sprutan idag, och aldrig i helvete att jag hade gjort de om jag hade betalat typ 1700 spänn/spruta.

För de första träffade hon nålen rätt på en nerv, höll på dö då hon spruta in den där geggan. Fick veta att man kunde få lite ont i armen sen (då blev jag smått nervös, när jag tog vaccinet mot svinflunsan eller va de då var fick jag så jävla ont i armen att jag inte ens kunde röra den på några dagar), så jag sa då att hon borde spruta i höger arm eftersom jag är vänsterhänt. "-nej men det ska inte spela någon roll." ... Nähä?

Sen brydde dom sig inte heller om att jag är förkyld som ett jävla as och har feber. - i pappret vi fick hem stod de typ att man inte ens skulle få ta de om man hade lite huvudvärk har jag för mig.

Åh, jag blir så förbannad...


Nu har jag visserligen inte haft ont i armen, vilken jävla tur för dom va.
Skulle inte förvåna mig om jag har blivit spruträdd nu xD Har alltid tyckt att de här med sprutor är skitkul och intressant, men fan i helvete då de tog så här ont..


Jahaaa, annars då?
Jag är sjuk och vill helst av allt dö..Sov INGENTING natten till idag, inte allför trevligt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards