Alla inlägg den 10 september 2011

Av blandalltmittsvammel - 10 september 2011 00:24

WOHOOO. Fick brev från sjukan idag, svar på blodprovet jag tog för typ en månad sen. Jag ska få höja levaxindosen från 50 till 75, YAY! Eller ja, de är ju lite både och, illa att de är så pass dåligt att jag måste ha högre dos, samtidigt bra eftersom jag förhoppningsvis kan börja må som folk igen.

(för ni som inte vet är de mot struma, eller minskad produktion av sköldkörtelhormon, vad de då är, läkaren jag hade den gången för nästan två år sen sög på att förklara vilket av det jag har)

Nåmen skitsamma va de är för åkomma jag har, nu jävlar ska jag bli av med den här tröttheten och huvudvärken!

- hoppas jag


Har inte gjort ett skit idag, och lär inte göra de dom följande två veckorna heller, tills jag får träffa min karl.. Då har jag varit utan han i tre veckor, kom ju jävla int å överleva dehär


Nu ska ja se Pistvakt de moive, hämta ett stort mjölkglas å nå bullar och vänta på bättre tider.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards