Alla inlägg den 20 februari 2010

Av blandalltmittsvammel - 20 februari 2010 22:01

Sitter hos Frida nu, och det var kallt som faaan att gå hit! Minus 31 ._.

Efter halva vägen såg jag att luggen var vit och ögonfransarna klippade ihop när jag blinkade. Det är så mysigt med vinter :3

.. Iallafall när man kommer in i värmen och kan dricka te.


Snart ska vi väl dra upp nå dricka och godis och se film, det blir Forrest Gump eller Gilbert Grape.

.. Kom just på att båda filmerna har fått namnet av huvudpersonen, haha snyggt!

Eller så kanske det blir Pretty Woman.. Om jag får som jag vill :)


Jeffligt kul att Fridas bror och hela hans jävla kompispatrull är här!! :D

.. Eh

Av blandalltmittsvammel - 20 februari 2010 15:05

For till Frida igår och hade trevligt :)
Vi kom på att vi skulle hem till mig och hämta en film, men vi blev sittandes i köket och pratade en massa. Och mitt i allt kom Jenny, Jocke, Pontus och Kerstin, så vi blev kvar ännu längre ^^
Nåja, vi såg Benjamin Button, och jag grät som fan och Frida typ skrattade åt mig .. xD

Efter filmen satte vi oss i sängen och deeptalkade, och mitt i allt var klockan 02.10 och jag var hes efter två timmars intensivt pratande, så jag gick hem.

Men ska dit ikväll igen och sova över, wie (:


Tror jag ska städa till lite i mitt rum nu, när jag ändå inte har nåt annat för mig och innan börjar se ut som ett helvete igen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards