Alla inlägg den 17 november 2010

Av blandalltmittsvammel - 17 november 2010 20:58

Japp, det var ju öppet hus idag. Eller ja, nyss.

Läraren hade sagt att vi skulle vara på skolan före klockan sex - och när vi väl kommer dit börjar det sju. Nåja, vi hade trevligt när vi drack HRarnas superdrinkar och snodde deras svärd.

Så bråka fan inte med mig nu, jag har en massa svärd i fickan till mitt försvar!!


Sen var det då matte, en väääligt givande lektion.

Vi skulle räkna tändstickor i en bägare och svara på nå frågor. Förövrigt så var det exakt 685 i den där jävla bägaren.

Vi eldade upp en penna (eller ja, brände den så den bara är en kolsticka) och ritade krigsmålningar, sprutade vatten och hade allmänt trevligt.

De "laget" som hade varit bäst och räknat ut allt rätt skulle vinna ett pris.

Fast det gjorde ju däremot inte vi.

Däremot fick vi TRÖSTPRIS för att vi var typ sämst - ett kinderägg och en äckligt dyr miniräknare som jag aldrig skulle få för mig att köpa själv!! (fattar typ inte ens hur man startar den)


NU ska jag se Dirty Dancing.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards