Alla inlägg under september 2010

Av blandalltmittsvammel - 6 september 2010 20:34

Varför ska alla måndagar vara såhär sega?

Förmiddagen gick väl någorlunda. Tog en sån där huvudvärkstablett som ska vara superbra eller nå, men de är den då minsann inte. Eller okej, lite bättre blev det.

Jå, sen då efter lunch - psykologi. Jag får fan allergiska reaktioner bara av att höra ordet, usch.

Sen satt alla Op:are i aulan och lyssnade på nåt hälsoprojekt lärarna drog igång.

Sen slutade vi.


Mamma fyller år idag (grattis), så en del av släkten har varit här och druckit kaffe, ätit tårta och sådär nyss.

Trevligt :)


Jå, måste fan nämna det.

Såg på nyheterna i brist på annat att göra. Det var ett inslag om en liten flicka på fyra år, som fick ett astmaanfall och åkte med föräldrarna till akuten. Där satt dom i trekvart och väntade på en läkarjävel, medans flickan hade panik för att hon inte fick nog med syre. När läkaren väl kom tyckte han att hon inte behövde nå syrgas ellet nåt och hon blev hemskickad - vilket slutade med ambulans och hjärtstillestånd. Nu har hon så stora hjärnskador att hon inte kan göra nånting alls, bara ligga i sjukhussängen.

Ska läkarna prioritera nån gubbe, 80+, med typ kärlkramp eller nå istället för en fyraåring som har hela livet framför sig?

Fyfan för läkarhelvetena!

Av blandalltmittsvammel - 5 september 2010 23:03

Känner mig jäävligt duktig, lite stolt till och med.

Hjälpte mamma att he isär deras gamla säng, sen kom grannen och hjälpte oss att bära ut.

Sen revs massa kartonger upp, och 'byggandet' av den nya sängen började.

Så jävla awesome jag är, det var jag som gjorde allt medans mamma tittade på och inte fattade nå xD

.. Nästan iallafall :)


Nä, nu sova innan ögonen ramlar ihop.

Av blandalltmittsvammel - 5 september 2010 15:04

Fyfan, nu är jag riktigt less på dehär >:

Fortfarande feber, hosta, fast mindre än tidigare som tur är.

Blä.


Såg million dollar baby i fredags, förstår inte hur jag kunde hålla mig vaken xD
Den slutade typ tio i två, så det var bara att torka tårarna (ja jag är fjollig) och lägga sig. Men hojja, vad filmfan är bra :3


Alltså.. xD
Dom här bilderna måste jag bara bjuda på!


 

hittade en skitsnygg gammal mössa i en garderob, synd hon rörde sig just när jag tog bilden bara



 


.. Ja, jag hade lite tråkigt xD

Av blandalltmittsvammel - 3 september 2010 13:17

Alltså det är ju rent jävligt så dum den låten har varit med mig/oss hela sommaren!! Kommer aldrig att glömma dom två veckorna när jag, Ådii, till och med Tomas och Diana, knappt sa nåt annat än 'Aleeejandroo'. HELA TIDEN! Innan man somnade, när man vaknade började man nynna på den direkt, man drömde om den där jävla Alejandro.. Hur dom sköna tonerna när man sjöng om fanskapet i duschen lät.. Det var inte skoj.

Och nu är den jäveln tillbaka i mitt huvud igen.

Jävla Lady GaGa, det är ditt fel :3 :)


Håhåååå, jag är så jävla overhappy :D

Har väl mina anledningar - får köra runt i 740n idag (nomnomnom), och jag och far ska hämta farbror Kjell hos den tredje av bröderna :3

Kjelly (fan vad fint smeknamn jag kom på) är inte här så överdriet ofta eftersom han bor i småland. Men nu är det älgjakt, så han kommer hit, jagar i tre dagar och stannar i två veckor bara för att Åmanfamiljen är bäst.


Så, nu snart drar jag till stugan, kommer hem på söndag.

Trevlig helg, små hobbitar :3



 


So happy I could die, lalalaaa


Av blandalltmittsvammel - 3 september 2010 02:27

Nu har jag ungefär en tredjedel kvar att lära mig till provet eller vad det då är på måndag. Härligt, då kanske jag slipper sitta med näsan i anteckningarna hela helgen :) Näfan, det här är inget jävla "men snälla Åke, du har ju hela helgen på dig", jag vill göra annat skoj när jag är i stugan :3


Nu ska jag lägga mig på spikmattan och lyssna på musik, känner att ryggen mår lite halvdåligt efter några timmars skrivande.


Godnatt : )

~

Av blandalltmittsvammel - 3 september 2010 01:28

  - take my breath away

Av blandalltmittsvammel - 2 september 2010 20:53

Har nyss sugit i mig en kaffekopp (trots att jag suger på att koka kaffe och det bara blir för starkt), så nu kanske jag orkar plugga litegrann.

Så jävla skamligt, har varit hemma idag och haft all tid i världen till att göra det - men har fan inte orkat. Har bara legat i sängen och vilat, sett andra avenyn och spelat lite.

Men nu känner jag mig lite piggare, tack vare kaffet, så lite ska jag väl få bortgjort.

Av blandalltmittsvammel - 1 september 2010 23:47

Pappa hämtade mig efter skolan idag, skönt att få köra hem istället för att åka buss som vanligt. Vi handlade lite, for hem och åt (jag var mästerkocken) och vände sen om till samhället och hälsade på Tomas, Diana och sötbarnen :3


Kom hem, pluggade.. Spelade lite, fick igång internet som bara ville bråka..

Och ja, nu ska jag fan sova snart.


Imorgon ska jag fan stanna hemma! Det har behövts hela veckan, och det här verkar bara bli värre. Mer hosta, ännu mer ont i halsen..

Blööh

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards