Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Fredag

Av blandalltmittsvammel - 17 september 2010 15:00

Har legat hemma och hostat idag också, fyfan.

Nåja, ska till stugan snart! Pappa och Kjell kommer hit och hämtar mig om typ en halvtimme, så tvärfar vi till Siv och Janne en stund, så Kjell hinner träffa dom innan han ska hem.

Sen far jag och pappa och handlar, sen hem hit för att äta köttsoppa :)


Sen, om jag har tur, så kan jag stanna där tills på måndag.

Skickade ett mail till psykologiläraren igår och frågade om jag kan få göra nå uppgifter hemma. Vi har självstudier hela dagen förutom just psykologin, och att sitta på skolan från 8 - 16 för att ha EN lektion känns fan inte lockande.

Bara han läser det nån gång i helgen så..

Annars kanske jag råkar skolka :3


Nu ska jag packa, hejdå

 
 
Ingen bild

Greven

17 september 2010 15:49

Köttsoppa är ju inte gott alls;)

Hoppas du får ledigt från psykologilektionen, men annars tycker jag faktiskt att du ska skolka för det är ju ingen större mening med att sitta på skolan en hel dag för att bara ha en enda lektion!

Sköt om dig och hoppas du får en trevlig helg:)

blandalltmittsvammel

17 september 2010 17:33

Köttsoppa är awesome, speciellt på hösten när renen är nyslaktad ;)

Så jävla härligt med en svenskalärare (eller hur blev det?) som säger åt en dumstridig tonårselev att skolka! Pluspoäng där ;)

Tack och detsamma! :)

 
Ådii

Ådii

21 september 2010 20:31

Då är det väl min systerliga plikt att säga:
INTE SKOLKA!! xD

http://mizzsunshine.bloggplatsen.se

blandalltmittsvammel

21 september 2010 20:34

det är fan det! :)

 
Ingen bild

Greven

22 september 2010 13:15

Det där med att skolka eller inte skola är en fråga som varierar från fall till fall;) Hade jag inte vetat om att du eller en elev hade bara en lektion så hade jag inte gett min tillåtelse för den eleven att stanna hemma haha! Men det är lite mer speciellt då jag ju kunde läsa att du bara hade en enda lektion på måndagen, och då tyckte jag att det är betydligt bättre att du stannar hemma ( eller i stugan), gör några uppgifter och sen närvarar vid nästa lektion istället då du har full skoldag. Men sådant där får man ju alltid se efter från fall till fall, hade du tex varit en elev som nästan alltid var frånvarande så hade jag inte varit lika schysst haha! Men annars håller jag med det din syster skriver, inte skolka;)

För närvarande ser det ut som att jag inte blir lärare, men det där kan ändras om jag återfår min plugglust:) Men just nu så pluggar jag inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blandalltmittsvammel - 6 maj 2014 23:31


Tiden går, och jag inte med den. Har under de senaste dagarna haft världens underligaste åldersnojja. Tonåren gick så jäävla fort, inte känns det som att det var hela sju år sen jag var 13! Tycker det var nyss jag började gymasiet, men det är nästan ...

Av blandalltmittsvammel - 10 december 2013 22:02

Yees, i fredags packade jag och Franziska ihop i min lilla pärla och styrde mot Piteå, daamn vad jag älskar roadtrips alltså! Väl frammme i stan handlade vi grejs till middagen och for sen tillbaka mot Öjebyn. På kvällen blev det en hel del bus, ha...

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2013 11:04

Japp, here I am, 19 bast och Sven-Ingvars-diggare. Baserat på min vanliga musiksmak kan jag ju säga att det är är "lite" av en utstickare. Haha nämen, i bilen påväg till och från Kiruna ville Elsa höra den här låten. Ha nu i åtanke att vi avverkade...

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2013 22:36

Drog iväg till Kiruna med Ådii, Tomas, Diana och småflickorna i helgen för att fara på Majas dop, vilket var super! Bildbombar väl lite då     Mina favoritflickor!     Alla syskonbarnen samlade :) (snygg Ellan blev i Kerstins glasögon) ...

<3

Av blandalltmittsvammel - 31 oktober 2013 23:55


   Tack för elva fina år, älskade vännen. Hjärtat blöder och tårarna rinner, men jag vet att du har det bättre där du är nu.. Åh vad jag saknar dig, mitt lilla hjärta     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards