Direktlänk till inlägg 2 maj 2010

Valborg

Av blandalltmittsvammel - 2 maj 2010 18:08

I torsdags var internet dött och i fredags hann jag inte blogga innan vi for till stugan, så ska berätta lite kort om helgen!


Ja, i fredags satt jag vid datorn ett tag efter jag hade kommit hem, men sen tog tröttheten över och jag sov på soffan i en och en halv timma, skönt som fan!
Haha, vakande inte ens när Ådi kom in och hunden började yla :)
Nåja, när Ådi hade väckt mig slängde jag ner nå grejer i väskan, sen for vi till stugan. Sen hände det inte så mycket på kvällen, vi spelade fia och lejdade oss som vanligt :)

Lördag förmiddag skämtade vi om att vi skulle ut och göra en storjävla snögubbe, men vi gjorde faktiskt det!! Måste ha sett ganska kul ut, en snart 16-åring och en 23-åring som krälar runt i snön i färgglada, oversizade skoteroveraller och rullar stora snöbollar med samma entusiasm som hos ett barn. Och att det dessutom var första maj gjorde ju bara saken ännu bättre!

Nåja, han blev ju då fin :)


   
Jo, han ändrade utseende framåt kvällen - pappa behövde hans armar (stekspadarna) ;)


När vi hade kommit in och druckit nå kaffe slog vi på datorn, bänkade oss i sängen och såg Paranormal Activity. Så jävla bra film, den enda skräckfilm jag sett som jag kan säga att jag faktiskt blev RÄDD av! På riktigt alltså.

Håhåhå, skitbra :3

Haha, tur som fan vi såg den mitt på dagen :)


Well.. Vi spelade plump med pappa sen på kvällen, behöver jag säga mer än att jag förlorade?! Ådi hade 128, pappa 125 och så jag där efter med 85.
Och såklart stod snögubbsjäveln utanför och hånlog mot mig.

Som om jag inte redan var nog irriterad ;)

Creedence Clearwater FUCKNING Revival ! :D


Oj.. Dedär blev lite mycket, men det var det intressanta om helgen iallafall ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blandalltmittsvammel - 6 maj 2014 23:31


Tiden går, och jag inte med den. Har under de senaste dagarna haft världens underligaste åldersnojja. Tonåren gick så jäävla fort, inte känns det som att det var hela sju år sen jag var 13! Tycker det var nyss jag började gymasiet, men det är nästan ...

Av blandalltmittsvammel - 10 december 2013 22:02

Yees, i fredags packade jag och Franziska ihop i min lilla pärla och styrde mot Piteå, daamn vad jag älskar roadtrips alltså! Väl frammme i stan handlade vi grejs till middagen och for sen tillbaka mot Öjebyn. På kvällen blev det en hel del bus, ha...

Av blandalltmittsvammel - 28 november 2013 11:04

Japp, here I am, 19 bast och Sven-Ingvars-diggare. Baserat på min vanliga musiksmak kan jag ju säga att det är är "lite" av en utstickare. Haha nämen, i bilen påväg till och från Kiruna ville Elsa höra den här låten. Ha nu i åtanke att vi avverkade...

Av blandalltmittsvammel - 24 november 2013 22:36

Drog iväg till Kiruna med Ådii, Tomas, Diana och småflickorna i helgen för att fara på Majas dop, vilket var super! Bildbombar väl lite då     Mina favoritflickor!     Alla syskonbarnen samlade :) (snygg Ellan blev i Kerstins glasögon) ...

<3

Av blandalltmittsvammel - 31 oktober 2013 23:55


   Tack för elva fina år, älskade vännen. Hjärtat blöder och tårarna rinner, men jag vet att du har det bättre där du är nu.. Åh vad jag saknar dig, mitt lilla hjärta     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards