Alla inlägg den 11 mars 2009

Av blandalltmittsvammel - 11 mars 2009 19:41

För ett tag sen fick jag och Karro för oss att lyssna på urgamla låtar som får en att tänka på saker. Vi länkade den ena dampiga låten efter den andra. Tillslut fick jag idén att skicka Cosmo4 - Mexico. Den är inte bra alls, men fan vad minnen!


Från den tiden när Karro blev tillsammans med Storm. Kommer inte ens ihåg det, bara som nåt suddigt och galet.

Då satt vi där i hennes rum och skrek av lycka, och som vanligt var jag värst.  Vi gick ut lite diskret, och jag blev galen. Berusad av lycka snurrade jag nerför tre backar och ramlade nästan ihop sen. Just då pratade Karro med han. När hon slutade startade hon den här dåliga låten och vi hoppade och dampade.


När jag hör den tänker jag inte bara på det, utan hela den sommaren.

När vi mitt på nätterna kunde få för oss att gå hur långt som helst.

Minns jag inte fel var det då Karro misshandlade Storm med min parfym, och jag blev livrädd att den skulle gå sönder. Åh, det är nåt speciellt med fontänen i Gällivare.

Nån vecka senare skrämde han halvt ihjäl mig, och slängde min klubba till skogen.


Den bästa sommaren ever! :)


Av blandalltmittsvammel - 11 mars 2009 10:22

Sitter här och halsar i mig te. Kunde ändå inte sova, kändes bara som att ett rivjärn spökade i halsen och jag vaknade hela tiden. Hittade ingen anledning till att ligga kvar och halvsova, så jag steg upp.

Det blir bara värre och värre i halsen, men som tur är har jag inte ont kring öronen längre.

Måste fan gå till mormor och Gunnar, vet att dom har nå superstarka halstabletter - som dom köpte när jag var så här förkyld sist. Haha, så gulligt. 


Har mycket att göra idag. Ska hinna se klart Brokeback Mountain som jag började med för nån dag sen. Och försöka se första delen av Final Destination, om jag hittar den. Läsa ut del 25 i Isfolket, igår kväll började den bli jävligt spännande precis när jag blev för trött för att fortsätta läsa.

Och lägga in alla bilder och musikfiler på datorn.

Japp, får nog en ny mobil idag. Fast utan minneskort.

Nåja, ska iallafall lägga in allt på datorn så jag vet exakt vars det är när jag ska lägga in det i den nya. 

Kanske blev lite komplicerat ..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards